Skip to content

Wij zijn op zoek naar een allround HR Medewerker met ervaring die zelfstandig te werk kan gaan en zich bezig gaat houden met het maken van arbeidsovereenkomsten en roosterwijzigingen, het verwerken van mutaties, verzuimadministratie en het voorbereiden van de salarisadministratie. Daarnaast bied je ondersteuning op het gebied van werving & selectie en werk je mee aan uitdagende projecten zoals employee branding, learning &development en interne communicatie.

Vanuit ons kantoor in ‘s-Hertogenbosch, ben je verantwoordelijk voor onze locaties van de Amalia Groep te Kerkrade voor het naleven en uitvoeren van het HR beleid en de processen.

Vanwege het overkoepelende samenwerkingsverband tussen de Amalia Groep en NLTCO zal je een nauwe samenwerking hebben met je collega HR medewerker op ons kantoor. Onze organisatie pakt als team op collegiale en flexibele wijze alles aan wat moet gebeuren, wij denken niet in hokjes, er is gelijkheid en de lijntjes zijn kort waardoor er een prettige en productieve workflow aanwezig is.

Wat vragen wij?

  • Een dag in ons team is nooit hetzelfde, steeds meer tandartspraktijken sluiten zich bij ons aan en daarom is dit een mooie uitdaging voor een HR Medewerker die van aanpakken houdt, snel kan schakelen en met ons gemotiveerde team mee wil groeien.
  • Je bent proactief in het zien en oppakken van allerlei taken; je wacht niet af, maar bent anderen graag een stapje voor.
  • Je bent een enthousiaste en oplossingsgerichte persoonlijkheid die servicegerichtheid hoog in het vaandel heeft staan.
  • Je bent leergierig en wil altijd het beste uit jezelf halen om de kwaliteit van je werk hoog te houden.
  • Het is voor jou vanzelfsprekend om secuur en zorgvuldig te werk te gaan waarbij je je eigen werk op zelfstandige wijze controleert.
  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van HRM of relevante werkervaring met personeel en salaris administratie.
  • Je hebt actuele kennis van wet- en regelgeving/arbeidsrecht.
  • Je hebt goede kennis van verschillende office computerprogramma’s en bij voorkeur van personeelssystemen zoals Nmbrs.
  • Gezien de aard van de werkzaamheden is het voor ons belangrijk dat je een integere en betrouwbare persoonlijkheid bent die in het bedrijfsbelang kan denken.
  • Je bent 28-32 uur in de week beschikbaar.
  • Je bent bereid om regelmatig naar Kerkrade te reizen voor overleg en samenwerken met de collega’s aldaar.

Samen met de praktijkmanagers van de praktijken zorg je dat alles goed loopt. Je werkt met systemen zoals NMBRS en SharePoint.

Uiteraard sta je er nooit alleen voor; je hebt een fijn team van collega’s om je heen.

Extra vereiste:

Kandidaten dienen bereid te zijn om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen.

Wat bieden wij?

Je werkplek is modern en prettig, gevestigd in het kantoorpand The Lobby Offices Den Bosch. Je komt terecht in een gezellig team van gemotiveerde collega’s die zin hebben in jouw komst. Je werkzaamheden zijn divers en uitdagend waarbij je niet alleen contact hebt met je collega’s op kantoor, maar ook met collega’s van onze praktijken. Je krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en om zelfsturend aan het werk te gaan.

Naast een fijne werkplek en uitdagende werkzaamheden bieden wij je graag goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een salaris afhankelijk van je ervaring (tussen € 2800,- en € 3400,- bruto o.b.v. 38 uur), 27 vakantiedagen op fulltime basis, ontwikkelmogelijkheden, reiskostenvergoeding, vakantiegeld, een goede pensioenregeling, korting op tandheelkunde. Uiteraard willen we graag een langdurige werkrelatie met je aangaan!

Interesse?

Word je enthousiast van deze functie? Dan ontvangen we je c.v. en motivatie graag via hr@nltco.nl

Heb je nog vragen? Laat het ons gerust weten!

Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, docx, Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, docx, Max. bestandsgrootte: 64 MB.

Back To Top